گردهمایی فعالان دانشگاهی و استارتاپی برای توسعه هوش مصنوعی

دبیر نخستین کنفرانس هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء مطرح کرد؛

گردهمایی فعالان دانشگاهی و استارتاپی برای توسعه هوش مصنوعی

همزمان با نمایشگاه اینوتکس، نخستین کنفرانس ملی هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و فناوری پردیس برگزار شد.

مجید عبدالله زاده دبیر نخستین کنفرانس هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری نکستونز درخصوص برگزاری این کنفرانس توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و فناوری پردیس توضیح داد: نخستین کنفرانس ملی هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء را همزمان با اینوتکس که تمام فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری در آن حضور دارند برگزار کردیم و از جامعه دانشگاهی و علمی از 20 دانشگاه مختلف کشور که متشکل از واحد های دانشگاه آزاد اسلامی و سراسری بودند دعوت کردیم تا در این رویداد حضور داشته باشند تا با پیوستن این دو گروه به هم بتوانیم حوزه هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء را در کشور ارتقا دهیم.

وی درخصوص محور های برگزاری این کنفرانس توضیح داد: این کنفرانس در چند محور هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در حوزه آب و محیط زیست، اتوماسیون صنعتی، کشاورزی و صنعت، سلامت، اقتصاد دیجیتال، رباتیک، حقوق فناوری، علوم انسانی و شهر هوشمند برگزار می شود.

عبدالله زاده در انتها گفت: اختتامیه این کنفرانس فردا و با رونمایی از پوستر دومین هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء برگزار می شود و تلاش خواهیم کرد برای سال های بعدی این کفرانس را ارتقا دهیم و از حالا همه فعالان این حوزه را دعوت می کنیم تا برای برگزاری دومین کنفرانس هوش مصنوعی و اینترنت اشیا آماده باشند.

گردهمایی فعالان دانشگاهی و استارتاپی برای توسعه هوش مصنوعی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گردهمایی فعالان دانشگاهی و استارتاپی برای توسعه هوش مصنوعی" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گردهمایی فعالان دانشگاهی و استارتاپی برای توسعه هوش مصنوعی"، کلیک کنید.