کرمانشاهیان روزانه شاهد رخدادهای فرهنگی در استان کرمانشاه هستند

کرمانشاهیان روزانه شاهد رخدادهای فرهنگی در استان کرمانشاه هستند

به گزارش خبرنگار نکستونز، پوریا جلالی شامگاه یکشنبه در اختتامیه جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه، اظهار کرد: امروز با کمک و همراهی نهادهای فرهنگی در استان روزانه شاهد رخدادهای فرهنگی در استان کرمانشاه هستیم.

وی ادامه داد: 2 هفته پیش قول برگزاری روزانه رخدادهای فرهنگی به مردم را داده بودیم و امروز محقق شد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: تحقق این وعده قطعاً بدون حمایت و پشتیبانی سایر نهادهای فرهنگی امکان پذیر نبود.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره فیلم، موسیقی، تیاتر و هنرهای تجسمی فجر به میزبانی کرمانشاه یک افتخار برای استان به حساب می آید.

جلالی همچنین به حضور مردم در میدان های حساس انقلاب اسلامی از جمله 22 بهمن و انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: حضور مردم در این میدان ها قدردانی از خون شهدا و نظام است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کرمانشاهیان روزانه شاهد رخدادهای فرهنگی در استان کرمانشاه هستند" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کرمانشاهیان روزانه شاهد رخدادهای فرهنگی در استان کرمانشاه هستند"، کلیک کنید.