مقیمی: اثرگذاری اجتماعی وجه تمایز استادان ممتاز از سایر استادان است

مقیمی: اثرگذاری اجتماعی وجه تمایز استادان ممتاز از سایر استادان است

رییس دانشگاه تهران گفت: اثرگذاری اجتماعی و ملی استادان وجه تمایز استادان ممتاز از سایر استادان است که احتمال دارد در محیط اجتماعی و دانشگاه ها حضور نداشته باشند، اما تشعشع اثرگذاری آنها در جای جای ایران وجود دارد که باعث افتخار ایران است .

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری نکستونز، محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران در آیین اعطای نشان استاد ممتازی که امشب (دوشنبه، 7 اسفند 1402) با حضور وزیر علوم، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رییس فرهنگستان علوم در دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: یکی از جایگاه های مهم هر انسانی خدمت به عموم مردم است و ان شاءالله بنده این سعادت را به درستی درک و ایفا کرده باشم. 

وی افزود: بارها وزیر علوم گفته است استادان باید در صدر قرار بگیرند، یکی از اهداف برگزاری این مراسم تحقق فرمایش وزیر علوم است که وظیفه داریم استادان نجیب و قانع را به جایگاه بالا نایل کنیم. 

مقیمی تصریح کرد: به دنبال نشاندن لبخند زیبا بر لب های استادان ممتاز هستیم، کشور ایران دارای دیرینه مذهبی و اسلامی است و اگر می خواهیم مسیر توسعه را به معنای واقعی طی کنیم باید استادان ممتاز را پیشرو قرار دهیم و باید از روش های مختلف علم و فرزانگی را برای شناسایی استادان ممتاز ترویج کنیم و الگوواره های دانشگاهی و جامعه باید همین استادان باشند. 

وی بیان کرد: اثرگذاری اجتماعی و ملی استادان وجه تمایز استادان ممتاز از سایر استادان است که احتمال دارد در محیط اجتماعی و دانشگاه ها حضور نداشته باشند، اما تشعشع اثرگذاری آنها در جای جای ایران وجود دارد که باعث افتخار ایران است .

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مقیمی: اثرگذاری اجتماعی وجه تمایز استادان ممتاز از سایر استادان است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مقیمی: اثرگذاری اجتماعی وجه تمایز استادان ممتاز از سایر استادان است"، کلیک کنید.