مسیولین باید هر روز وضعیت کشور را برای مردم بهتر کنند

رییس سازمان ثبت احوال:

مسیولین باید هر روز وضعیت کشور را برای مردم بهتر کنند

کارگر گفت: مسیولین باید هر روز وضعیت کشور را برای این مردم بهتر کنند تا در آرامش و آسایش بیشتری قرار بگیرند.

هاشم کارگر رییس سازمان ثبت احوال کشور  امروز در راهپیمایی 22 بهمن در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری نکستونز، اظهار کرد: مردم مثل همیشه نشان دادند که در صحنه هستند، حضور مردمی در راهپیمایی امروز تکلیف مسیولین را سنگین تر می کند.

وی افزود:  مسیولین باید هر روز وضعیت کشور را برای این مردم بهتر کنند تا در آرامش و آسایش بیشتری قرار بگیرند چرا که مردم پای این انقلاب ایستاده اند و امیدواریم مسیولین هم بنا به آن وظیفه ای که برایشان تعریف شده  به صورت جهادی در راه انقلاب اسلامی قدم بردارند تا ان شاءالله هر روز شاهد شکوفایی بیشتر این انقلاب باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسیولین باید هر روز وضعیت کشور را برای مردم بهتر کنند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسیولین باید هر روز وضعیت کشور را برای مردم بهتر کنند"، کلیک کنید.