مدیرعامل سازمان صنایع هوایی: کشور های زیادی خواهان پهپاد های ایرانی هستند

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی: کشور های زیادی خواهان پهپاد های ایرانی هستند

امیر سرتیپ «خواجه فرد» گفت: در جهان پهپاد های ایرانی را به عنوان پهپاد های توانمند می شناسند و کشور های زیادی خواهان پهپاد های ما هستند؛ اما تنها می توانیم به تعداد کمی از این درخواست ها پاسخ دهیم.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری نکستونز؛ امیر سرتیپ «افشین خواجه فرد» مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح، درخصوص الحاق جنگنده های کوثر به نهاجا اظهار داشت: در این خصوص خبر های خوبی در راه است و فرمانده نیروی هوایی ارتش در زمان مقتضی اطلاع رسانی خواهند کرد.

وی همچنین به توانمندی بالای نیرو های مسلح اشاره و عنوان کرد: در زمینه پهپاد ها شرایط بسیار خوبی داریم و به جایی رسیدیم که می توانیم با هواپیمای با سرنشین کار های ترکیبی کنیم؛ این یکی از اقداماتی است که در آینده طرح ریزی و سناریوی عملیاتی وسیعی را ایجاد می کند.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در پایان درباره صادرات پهپاد به کشور های دیگر گفت: در جهان پهپاد های ایرانی را به عنوان پهپاد هایی توانمند می شناسند و کشور های زیادی خواهان پهپاد های ما هستند؛ اما با توجه به کار های انجام شده، تنها می توانیم به تعداد کمی از این درخواست ها پاسخ دهیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدیرعامل سازمان صنایع هوایی: کشور های زیادی خواهان پهپاد های ایرانی هستند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدیرعامل سازمان صنایع هوایی: کشور های زیادی خواهان پهپاد های ایرانی هستند"، کلیک کنید.