قدرتمندترین موبایل دنیا گلکسیA55 خواهد بود؟

به گزارش خبرگزاری نکستونز، اگر همکاری احتمالی سامسونگ و مدیاتک به واقعیت بپیوندد، بدون شک پیروزی بزرگی برای مدیاتک خواهد بود، زیرا سامسونگ بزرگ ترین تولیدکننده ی گوشی های اندرویدی در جهان است.

براساس گزارش مجله نکستونز، افشاگری قابل اعتماد با اسم Revegnus در ایکس می نویسد: «شایعاتی وجود دارد که تولید محصولات میان رده ی گوشی سامسونگ با پردازنده های مدیاتک ادامه می یابد، زیرا مدیاتک اخیراً پیشنهاد ویژه ای برای قیمت CPU به صورت انحصاری به کره ای ها ارایه داده است.»

گفته می شود که دیمنسیتی 9400 در بهترین گوشی های میان رده سامسونگ مثل گلکسی A55 استفاده خواهد شد؛ ادعایی که بسیار عجیب به نظر می رسد، چون دیمنسیتی 9400 تراشه ای پرچمدار است و حتی قدرت بیشتری نسبت به اسنپدراگون و تراشه ی گوشی آیفون دارد.

قدرتمندترین موبایل دنیا گلکسیA55 خواهد بود؟

البته همچنان احتمال بیشتری وجود دارد که گوشی های سری A از تراشه های اگزینوس استفاده کنند، زیرا بنچمارک گوشی گلکسی A55 نشان داد که این محصول از پردازنده ی اگزینوس 1480 قدرت گرفته است.

دیمنسیتی 9400 جدیدترین محصول تراشه ساز تایوانی است که از چهار هسته ی پرقدرت و چهار هسته ی میانی استفاده می کند و بر پایه ی نود سه نانومتری TSMC تولید خواهد شد. این پردازنده که رقیب تراشه ی پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام محسوب می شود، قرار است تا پایان 2024 در داخل برخی محصولات مثل گوشی ویوو و گوشی ریلمی به نمایش در بیاید.

درحال حاضر، پردازنده های کوالکام از اعتبار ویژه ای در میان گوشی های پرچمدار برخوردارند، اما مدیاتک نیز توانسته است جایگاه خود را در بخش میان رده ها تثبیت کند.

اگر مدیاتک موفق شود سامسونگ را متقاعد کند که تراشه هایش را بخرد، خالق اسنپدراگون با چالش قابل توجهی در پیشروی مدیاتک در این بازار خاص روبه رو خواهد شد. علاوه براین، همکاری با سامسونگ نه تنها سهم بازار مدیاتک را افزایش می دهد بلکه درهای جدیدی برای همکاری های آینده با سامسونگ به روی تایوانی ها باز می کند.

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قدرتمندترین موبایل دنیا گلکسیA55 خواهد بود؟" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قدرتمندترین موبایل دنیا گلکسیA55 خواهد بود؟"، کلیک کنید.