طلا فروش متقلب در زنجان جریمه شد

طلا فروش متقلب در زنجان جریمه شد

آفتاب نیوز :

رضا مظفری روز سه شنبه افزود: پرونده فروش 631 گرم طلای تقلبی به ارزش 238 میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست و متهم را علاوه بر پلمب واحد صنفی به مدت یک هفته به پرداخت 2 میلیارد و 380 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

این مسوول ادامه داد: گشت مشترک تعزیرات حکومتی بر اساس شکایت شاکی، گزارش فروش 631 گرم آلیاژ مس را تحت عنوان طلا برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی در چند بخش رسیدگی می شود، خاطر نشان کرد: رسیدگی به پرونده های کلان مربوط به پرونده های قاچاق کالا، ارز و خودرو است که با توجه به نوع تخلف، زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد.

مظفری با بیان اینکه سامانه 135 تعزیرات حکومتی آماده دریافت شکایات مردمی است، گفت: این سامانه مربوط به ثبت شکایات است که مستندات مربوط در آن ثبت و سپس جهت پیگیری به رووسای شعب ارجاع می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: در صورتی که مستندات مربوط قابل استناد باشد، پرونده تشکیل و رسیدگی می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طلا فروش متقلب در زنجان جریمه شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طلا فروش متقلب در زنجان جریمه شد"، کلیک کنید.