دستگیری قاتلِ رییس کانون مداحان شاهین شهر

دستگیری قاتلِ رییس کانون مداحان شاهین شهر

نکستونز/اصفهان فرماندار شاهین شهر گفت: با تلاش پلیس و ماموران امنیتی روز گذشته قاتلِ رییس کانون مداحان شهرستان شاهین شهر دستگیر شد.

سید محمدرضا کاظمی طبا در گفت وگو با نکستونز، اظهار کرد: دو شب پیش رسول شهریاری، رییس کانون مداحان شاهین شهر روبروی منزل خانواده همسرش توسط فردی ناشناس در خودرو خود هدف گلوله قرار می گیرد و به قتل می رسد.

وی افزود: از همان ساعات ابتداییِ ارتکاب جرم پلیس و ماموران امنیتی به دنبال دستگیری ضارب بودند که نهایتاً روز گذشته موفق شدند قاتل را دستگیر کنند.

فرماندار شاهین شهر درباره انگیزه فرد قاتل برای ارتکاب به این قتل، گفت: در بازجویی از متهم مشخص شد که اختلاف خانوادگی انگیزه او برای دست زدن به این جنایت بوده است. اکنون فرآیند قضایی این پرونده در حال طی شدن است و بازپرس ویژه قتل در حال رسیدگی به پرونده است و نتایج این بررسی ها اطلاع رسانی خواهد شد.

پایان خبر نکستونز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری قاتلِ رییس کانون مداحان شاهین شهر" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری قاتلِ رییس کانون مداحان شاهین شهر"، کلیک کنید.