خبر خوب برای استقلالی ها، با خیال راحت دنبال بازیکن باشید

خبر خوب برای استقلالی ها، با خیال راحت دنبال بازیکن باشید

به گزارش خبرگزاری نکستونز؛ باشگاه استقلال به تازگی اعلام کرد که پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه به دلیل شکایت دستیاران ریکاردو ساپینتو، سرمربی سابق آبی ها، مسیولان این باشگاه مکاتباتی را با فیفا صورت دادند تا طلب آنها از محل درآمدهای باشگاه استقلال نزد فیفا پرداخت شود.

باشگاه استقلال در ادامه اعلام کرد که با پیگیری های باشگاه و موافقت فیفا، این مطالبات به حساب دستیاران ساپینتو واریز شده است و پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال به زودی باز می شود.

در ادامه ماجرا، امروز فیفا نام باشگاه استقلال را از فهرست ممنوعیت های نقل و انتقالاتی و ثبت بازیکن حذف کرد. بدین ترتیب به نظر می رسد ممنوعیت نقل و انتقالاتی این تیم به طور رسمی برداشته شده است و این تیم مشکلی برای ثبت بازیکن ندارد.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خبر خوب برای استقلالی ها، با خیال راحت دنبال بازیکن باشید" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خبر خوب برای استقلالی ها، با خیال راحت دنبال بازیکن باشید"، کلیک کنید.