جاده تربت حیدریه به مشهد مسدود شد

جاده تربت حیدریه به مشهد مسدود شد

آفتاب نیوز :

مهدی ناصری اظهار کرد: به دلیل بارش برف و لغزندگی محور و کولاک شدید پلیس راه در محل کارخانه کاشی و باغچه از تردد خودروها در مسیر تربت حیدریه به سمت مشهد جلوگیری می کند.

وی تاکید کرد: با توجه به مسدود بودن محور تربت حیدریه به مشهد و سطح لغزنده جاده توصیه می شود رانندگان امشب از تردد و سفر غیرضروری در این محور جدا خودداری کنند.

مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان تربت حیدریه خاطرنشان کرد: اکنون محورهای ملک آباد – نیشابور و ملک آباد – تربت حیدریه و بالعکس به دلیل کولاک و لغزندگی سطح راه تا اطلاع بعدی مسدود است.

 اکیپ های راهداری با دستگاه های ماشین آلات راهداری با استقرار در 4 راهدارخانه ثابت و سیار در محورهای اصلی و منتهی به تربت حیدریه در حال انجام عملیات راهداری زمستانی و خدمت رسانی هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جاده تربت حیدریه به مشهد مسدود شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جاده تربت حیدریه به مشهد مسدود شد"، کلیک کنید.