تمدید مهلت نام نویسی آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد

تمدید مهلت نام نویسی آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد

آفتاب نیوز :

در اطلاعیه سازمان سنجش آمده است: پیرو اطلاعیه 27 اسفندماه 1402 به اطلاع متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سال 1403 می رساند، مهلت مجدد نام نویسی از روز چهارشنبه به تاریخ 15 فروردین منحصراً از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org آغاز می شود و در روز دوشنبه 20 فروردین ماه جاری پایان می یابد.

براساس این اطلاعیه، داوطلبان واجد شرایط می توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مذکور نام نویسی کنند. ضمناً داوطلبانی قبلاً ثبت نام اقدام کرده اند در صورت تمایل می توانند در بازه زمانی فوق نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

این آزمون در روز پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمدید مهلت نام نویسی آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمدید مهلت نام نویسی آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد"، کلیک کنید.