تصادف زنجیره ای در جاده نیشابور 36 مصدوم برجا گذاشت

تصادف زنجیره ای در جاده نیشابور 36 مصدوم برجا گذاشت

آفتاب نیوز :

سید حمید حسینی روز پنجشنبه افزود: این حادثه ظهر امروز رخ داد و برای امدادرسانی به مصدومان چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: یک نفر از مصدومان به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شد و 35 مصدوم توسط آمبولانس ها و اتوبوس آمبولانس اورژانس 115 نیشابور به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم منتقل شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور با اشاره به هشدار های سازمان هواشناسی در خصوص شرایط جوی گفت: برای امروز و فردا، جمعه لغزندگی جاده ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، سیلابی شدن مسیل ها، طغیان رودخانه های فصلی و صاعقه در استان بر اثر بارش ها پیش بینی شده است که نیازمند توجه ویژه تمام شهروندان بویژه رانندگان و مسافران است.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با 33 پایگاه عملیاتی شامل 11 پایگاه شهری، 18 پایگاه جاده ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با زیر پوشش داشتن چهار شهرستان “نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه” به صورت شبانه روزی و رایگان خدمات ارایه می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تصادف زنجیره ای در جاده نیشابور 36 مصدوم برجا گذاشت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تصادف زنجیره ای در جاده نیشابور 36 مصدوم برجا گذاشت"، کلیک کنید.