برگزاری مراسم احیای شب های قدر در بقعه امامزاده محمد عابد کاخک

برگزاری مراسم احیای شب های قدر در بقعه امامزاده محمد عابد کاخک

علی ذوقی در گفت وگو با خبرنگار نکستونز گفت: مراسم احیای شب های قدر روزهای 10، 12 و 14 فروردین ماه از ساعت 20 در شبستان بقعه متبرکه امامزاده محمد عابد (ع) کاخک برادر گرامی امام رضا (ع) برگزار می شود.

مدیر اجرایی آستان امامزاده سلطان محمد عابد (ع) کاخک افزود: مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان با سخنرانی حجت الاسلام نیازی و مداحی و مرثیه سرایی حاج ابراهیم قانع از مشهد مقدس در این بقعه متبرکه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام ولی خاکشور امام جمعه کاخک در مراسم احیای شب بیست و یکم ماه رمضان سخنرانی خواهد داشت افزود: قرایت دعای جوشن کبیر، مداحی توسط حاج هادی الهی از مشهد و عزاداری از دیگر برنامه های شب شهادت امیرالمومنین علی (ع) است.

ذوقی خاطرنشان کرد: مراسم احیای شب بیست و سوم ماه رمضان نیز با سخنرانی حجت الاسلام حمید مقیمیان و مداحی علی دادرس و کربلایی محمد خادمی برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری مراسم احیای شب های قدر در بقعه امامزاده محمد عابد کاخک" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری مراسم احیای شب های قدر در بقعه امامزاده محمد عابد کاخک"، کلیک کنید.