امیرعبداللهیان: 12 فروردین تجلی اراده ملت ایران برای تثبیت مفهوم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است

امیرعبداللهیان: 12 فروردین تجلی اراده ملت ایران برای تثبیت مفهوم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است

وزیر امور خارجه 12 فروردین را تجلی اراده راسخ ملت بزرگ ایران برای تضمین و تثبیت مفهوم استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی خواند و گفت: در سال جهش تولید، نیل به قله های اقتصادی را نیز تثبیت خواهیم کرد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری نکستونز؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه به مناسبت فرا رسیدن دوازدهم فروردین ماه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: دوازدهم فروردین تجلی اراده راسخ ملت بزرگ ایران برای تضمین و تثبیت مفهوم استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است.

وی افزود: در سال جهش تولید، به لطف خداوند متعال، مشارکت و همراهی مردم و همت همه مسوولان، نیل به قله های اقتصادی را نیز تثبیت خواهیم کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امیرعبداللهیان: 12 فروردین تجلی اراده ملت ایران برای تثبیت مفهوم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امیرعبداللهیان: 12 فروردین تجلی اراده ملت ایران برای تثبیت مفهوم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است"، کلیک کنید.