اعزام نوزاد 2 ماهه با جت به تهران

اعزام نوزاد 2 ماهه با جت به تهران

به گزارش نکستونز به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان شکوهی بیان کرد: روز شنبه 5 اسفندماه، بدنبال هماهنگی واحد پایش مراقبت های درمانی جهت اعزام نوازد دو ماهه به بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) تهران ، با هدف دریافت خدمات فوق تخصصی، هماهنگی لازم صورت گرفت و جت فالکن اورژانس برای اولین بار در استان همدان به پرواز درآمد.

وی گفت: بیمار به وسیله آمبولانس مرکز اورژانس 115 از بیمارستان اکباتان به فرودگاه همدان منتقل شد و بعد از تحویل بیمار به تیم درمانی اورژانس هوایی، در مدت زمان 30 دقیقه بوسیله جت فالکن سازمان اورژانس به تهران اعزام شد و تحویل بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) گردید.

رییس اورژانس 115 استان افزود: هزینه اعزام هوایی بیمار حدود 180 میلیون تومان است که هیچ گونه هزینه ای از بیمار دریافت نخواهد شد و تمام خدمات خدمات ارایه شده توسط اورژانس 115 رایگان است.

وی بیان کرد این اقدام بی نظیر در قالب یک کار تیمی و هماهنگ با همکاری سازمان اورژانس کشور و ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

233233

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعزام نوزاد 2 ماهه با جت به تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعزام نوزاد 2 ماهه با جت به تهران"، کلیک کنید.