آمار تایید صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس در تهران

آمار تایید صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس در تهران

به گزارش خبرگزاری نکستونز، احمد قیومی گفت: در پی اتمام مهلت قانونی بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی؛ شورای محترم نگهبان طی 5 مرحله اسامی تایید صلاحیت شدگان را ابلاغ که در مجموع تعداد 3535 نفر در حوزه انتخابیه تهران تایید صلاحیت شدند.

وی افزود: از مجموع 5592 نفر داوطلب ثبت نام شده در این حوزه انتخابیه، 578 نفر عدم تایید و صلاحیت 1011 نفر نیز برای داوطلبی نمایندگی مجلس احراز نشده است.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران اضافه کرد: با اعلام اسامی نهایی افراد تایید صلاحیت شده، شرایط رقابت برای همه اقشار و گروه های سیاسی در این حوزه انتخابیه فراهم شده و پیش بینی می گردد تا شاهد انتخاباتی با رقابت بالا در اسفند ماه سال جاری باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمار تایید صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمار تایید صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس در تهران"، کلیک کنید.